Magazyn zyskuje nowe rubryki z poradami; powiększone też zostają działy: Moda i Kuchnia. Przewodnią myślą zmian jest uzyskanie bardziej czytelnej i przejrzystej struktury. Wydawca wprowadza w ten sposób nowy sposób komunikacji z czytelniczkami. Powiększony dział mody od teraz prezentować ma najnowsze trendy, zastępując dotychczasowy modułowy układ - dużymi, inspiracyjnymi zdjęciami. Praktyczne i poradnicze podejście do mody nadal mają prezentować dwie inne rubryki: „Modowy przewodnik" oraz „Modowe tak i nie".
Dział kulinarny zyskał autorską rubrykę - „Szef kuchni poleca" z przepisami Grzegorza Zawieruchy, zwycięzcy programu „MasterChef”. https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-8-edycja-1-91-mln-widzow-tvn-liderem-w-16-49,7170797983794817a Zmienił się także zakres tematyczny rubryki Psychologia, która w nowej formule porusza ważne dla niej tematy dotyczące związków, relacji, rodziny, samorozwoju - czyli jest bardziej dopasowana do oczekiwań grupy docelowej.

Nowa „Tina" będzie dostępna w dwóch wersjach. Podstawowej w cenie 1,99 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,19 zł. Sprzedaż najnowszego wydania (5/2020) zostanie wsparta kampanią reklamową w telewizji, natomiast wydania kolejnego (6/2020) - kampanią w radiu RMF FM. Kampania obejmuje także magazyny Wydawnictwa Bauer. Zakup mediów zaplanował dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował Digit-Art.











