Tomasz Kot znów reklamuje 'Hipnotyzującą promocję' Netii (wideo)

Rozpoczyna się kolejna część kampanii reklamującej "Hipnotyzującąpromocję" Netii. W akcji obejmującej telewizję, radio i kinawystępuje aktor Tomasz Kot.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ruszającej właśnie odsłonie kampanii reklamującej"Hipnotyzującą promocję" Netii aktor Tomasz Kot przedstawia tęofertę, ponownie wcielając się w rolę hipnotyzera przypominającegosłynnego Kaszpirowskiego. W akcji oprócz 45-sekundowego spotugłównego wykorzystywane są dwa 15-sekundowe, które pokazują reakcjeprzykładowych odbiorców tego przekazu. Kampania wspiera promocję, wktórej wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci Netii wybierająckontrakt na 24 miesiące, przez pierwsze pół roku za internetzapłacą 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon - 2 złmiesięcznie.

Akcja jest prowadzona w telewizji i kinach, a w najbliższymczasie obejmie również radio. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Brasil, a planowaniem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji