„Top Model” w wirusowej kampanii Cropp

Pod hasłem „No Damage, No Funky” trwa kampania reklamowa odzieży Cropp. W akcji – przygotowanej przez firmę LPP wspólnie z agencją Engine – wykorzystany jest wizerunek Nicole Rosłoniec z programu „Top Model”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Cropp jest kontynuacją ubiegłorocznej akcji reklamowej tej marki, prowadzonej zresztą pod takim samym hasłem – „No Damage, No Funky” (więcej o kampanii z ub.r). Do znanych już bohaterów, takich jak Dr Damage i Mr Fun, dołączyli nowi: pralki z kosmosu i tajemniczy wirus, który przybył na Ziemię. Ponadto pojawiła się Andżela, w którą wciela się Nicole Rosłoniec, modelka znana z programu „Top Model”. Kreacja opiera się na historii pewnej publicznej pralni na przedmieściach Londynu, w której spotykają się wszyscy bohaterzy, czyli „Funky Family”.

grafika

W ramach akcji w zmienionej wersji – przygotowanej agencję interaktywną Engine – ruszyła strona cropp.com. Ponadto kampania obejmuje reklamy w internecie oraz działania ambientowe, nawiązujące do funkowego motywu przewodniego.

grafika

Całą akcję wymyśliła i przygotowała firma LPP, do której należy marka Cropp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele