Zespół dedykowany obsłudze ING Banku Śląskiego wzmacnia i poszerza swoje kompetencje. Pod kierownictwem Bartłomieja Stańczaka, do niego dołączyli: Cezary Kulesza w roli strategy leada, Maja Piątek jako senior data analyst oraz Aleksandra Nikołajuk, która wzmocniła team w obszarze planowania i optymalizacji działań digitalowych.
Rozwój zespołu to odpowiedź na potrzeby klienta wynikające z dynamicznie zmieniającego się środowiska komunikacji reklamowej. Ma to zapewnić ING jeszcze bardziej kompleksową i efektywną obsługę.

Strategia, dane i digital - trzy filary wzmocnienia
Cezary Kulesza to strateg mediowy z ponad 18-letnim stażem. Swoją karierę budował w domach mediowych - Media Direction OMD, Arena Media, Zenith, Value i OMD - gdzie pracował nad strategiami komunikacyjnymi dla takich marketerów, jak: AXA, Credit Agricole, Provident, Reckitt Benckiser, L'Oreal, Coty, Intel, Ubisoft, Peugeot, Nissan, Electrolux czy Lactalis.
Maja Piątek ostatnie trzy lata spędziła w Gemiusie. Wcześniej, przez ponad 7 lat, zajmowała się badaniami w Telewizji Puls. Pracowała też w domach mediowych: Value Media i initiative.
Aleksandra Nikołajuk jest absolwentką Zarządzania -Socjologia Mediów i Biznesu oraz Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku. W swojej karierze zdobywała doświadczenia w pracy w Santander Bank Polska oraz domu mediowym Black Sheep, prowadząc kampanie digitalowe.

- Mamy zespół, który nie tylko łączy różnorodne kompetencje, ale przede wszystkim potrafi wspólnie działać i myśleć o rozwiązaniach w sposób holistyczny. Cezary, Maja i Aleksandra to osoby, które idealnie dopełniają nasze dotychczasowe obszary ekspertyzy: od strategii, przez dane, po realizację kampanii mediowych. To wzmocnienie pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby ING i zwiększać realne efekty biznesowe - mówi Bartłomiej Stańczak, media communication director zespołu ING.
Agencja MullenLowe Media współpracuje z ING od ponad 20 lat.











