Telewizja TTV nadaje od 2 stycznia br. W pierwszym miesiącu emisji jej średnia oglądalność wynosiła 5 tys. osób, a kanał miał 0,07 proc. udziału w grupie 4+ i 0,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W okresie od 1 do 19 kwietnia br. w każdej minucie kanał miał już 8,4 tys. widzów, a jego udział wzrósł w obu grupach do 0,13 proc.
Wzrost popularności stacji pokazuje też jej rosnący zasięg. W styczniu br. co najmniej przez jedną minutę kanał oglądało łącznie 3,39 mln ludzi. W pierwszych 19 dniach kwietnia było to już 4,64 mln osób. To m.in. efekt wejścia kanału do Cyfrowego Polsatu, co miało miejsce w lutym br.
Najwięcej widzów dotąd na antenie TTV zgromadziła “Uwaga po uwadze!”, która - zgodnie z nazwą - nadawana jest bezpośrednio po zakończeniu “Uwagi!” w TVN. Pokazany 23 lutego br. odcinek miał 310 tys. widzów i 1,87 proc. udziału. Granicę 100 tys. widzów przekroczył jeszcze tylko magazyn reporterski “Blisko ludzi”. Jego najchętniej oglądane wydanie miało 124 tys. osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że stację śledzą głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
Stacja TTV nadaje od 2 stycznia 2012 roku i jest kanałem publicystyczno-informacyjno-poradnikowym. Oglądać ją można w ramach pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (na razie dociera on tylko do 15 proc. Polaków), na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+, N i w Telewizji na kartę oraz w wybranych sieciach kablowych (m.in. Vectra i Toya). Ponad połowa udziałów w stacji należy do Grupy TVN.











