TVN liczy na wzrost przychodów w 2011 r. szybszy niż wzrostu rynku

Grupa TVN liczy, że jej przychody w 2011 r. będą rosnąć szybciej niż rynek reklamy telewizyjnej, wynika z wypowiedzi prezesa Markusa Tellenbacha. Spółka szacuje, że wzrost wartości rynku reklamy TV wyniesie 4-6%.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Liczymy, że będziemy kontynuować dobrą tradycję" - powiedział Tellenbach dziennikarzom, pytany o perspektywy wzrostu przychodów. Wyjaśnił, że oznacza to wzrost powyżej rynku.

W raporcie kwartalnym TVN podał, że spodziewa się "średniego jednocyfrowego" wzrostu wartości polskiego rynku reklamy telewizyjnej w 2011. To obniżenie prognoz, bo jeszcze w lutym spółka zakładała wzrost na "wysokim jednocyfrowym poziomie". Ostrożniejsze założenia, to efekt słabszego, niż zakładany I kwartału na rynku reklamowym.

"Średni jednocyfrowy wzrost, to nieco więcej niż 4% a nieco mniej niż 6%" - powiedział Tellenbach, proszony o sprecyzowanie prognozy.

Grupa medialna TVN miała 40,46 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 63,97 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 582,40 mln zł wobec 546,62 mln zł rok wcześniej.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"