TVN zarobiła 2 034 243 520 zł, czyli o ponad 600 mln zł więcej niż w 2005 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 1 909 057 285 zł (200 milionów zł więcej niż w 2005 roku).
Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.
Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła MTV Polska - wzrost z 97,3 mln zł do 157,4 mln zł.
Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w 2006 roku 7 775 349 178 zł wobec 6 345 996 505 zł w 2005 roku.
bez autopromocji Rok / MiesiącI-XII.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV7 775 349 178 złTVN2 034 243 520 złPOLSAT1 909 057 285 złTVP 11 335 679 461 złTVP 21 029 740 845 złTV 4166 500 995 złMTV157 355 492 złTELE 5143 193 809 złTVN 24125 955 388 złTVN SIEDEM113 987 239 złDISCOVERY CHANNEL82 826 005 zł

bez autopromocji Rok / MiesiącI-XII.2005TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV6 345 996 505 złPOLSAT1 706 612 148 złTVN1 397 089 398 złTVP 11 171 760 930 złTVP 2838 549 357 złTV 4191 321 484 złTVN SIEDEM132 597 978 złTELE 5124 419 194 złMTV97 296 911 złTVN 2473 368 401 złTVP 371 475 517 złdane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w 2006 roku:











