Wpływy z reklam TVN w listopadzie br. wyniosły 394,8 mln zł ibyły o 46 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku -pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, którepowstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizja Polsat,która w zeszłym miesiącu zanotowała przychody reklamowe na poziomie293 mln zł (o 4 proc. mniej niż w listopadzie 2007 r.).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 185 mln zł,czyli o 12,9 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała wzrost wpływów z reklam o 9,6 proc.do poziomu 125,5 mln zł.
Szóstą lokatę zajęła stacja AXN, która była jednocześnie lideremkanałów tematycznych. W listopadzie br. jej przychody wyniosły 32,1mln zł i były o 197,5 proc. wyższe niż rok temu.

Unilever Polska, Nestle Polska, Procter and Gamble OperationsPolska i PTK Centertel to firmy, które przeznaczyły najwięcej nareklamę w telewizji w listopadzie 2008 roku.











