PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowy TVN na maj - 71,5 tys. za spot
TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv
TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv
Deklarowana średnia cena spotu w TVN w 2021 roku mocno w dół, nawet o 30 proc.
TVN Media i RASP Polska współpracują reklamowo
Ponad 60 tys. zł za spot przy "Faktach" i "Uwaga! Koronawirus" w TVN
"Fakty" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN
TVN Media nie podało jeszcze zasad sprzedaży na ten rok. "To utrudnia marketerom podejmowanie decyzji"
Uczestnicy "Top Model" reprezentowani przez TVN Media
Telewizja Puls przenosi sprzedaż czasu reklamowego z TVN Media do Polsat Media
Telewizja Puls przenosi sprzedaż czasu reklamowego z TVN Media do Polsat Media
Finał "Masterchefa" i "Kuchenne Rewolucje" najdroższe w grudniu w TVN
Finał "Masterchefa" i "Kuchenne Rewolucje" najdroższe w grudniu w TVN
Światowy Dzień Telewizji pod hasłem "Telewizja robi różnicę"
Światowy Dzień Telewizji pod hasłem "Telewizja robi różnicę"
Canal+ Polska nie wejdzie na giełdę, TVN Media i Liberty Global wycofały ofertę
Canal+ Polska nie wejdzie na giełdę, TVN Media i Liberty Global wycofały ofertę
Discovery Polska przy wzroście wpływów miało stratę. Nadawca Metro z 11 mln zł straty wyceniony na zero
Discovery Polska przy wzroście wpływów miało stratę. Nadawca Metro z 11 mln zł straty wyceniony na zero
Canal+ Polska wyceniony na maksymalnie 2,65 mld zł, TVN i Liberty Global sprzedają wszystkie akcje
Canal+ Polska wyceniony na maksymalnie 2,65 mld zł, TVN i Liberty Global sprzedają wszystkie akcje
Canal+ Polska wyceniony na 2,73-3,02 mld zł
Canal+ Polska wyceniony na 2,73-3,02 mld zł
Wpływy reklamowe TVN Media 10,5 proc. w górę. 184 mln zł zysku, 312 pracowników