Udział liderującej stacji TVN w okresie od 21 do 27 października 2013 roku wzrósł o 0,75 pkt. proc. do 13,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 0,70 proc. i wyniósł 11,94 proc. Natomiast z pozycji lidera na ostatnie miejsce podium spadła TVP1, której wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 11,62 proc., po spadku o 1,30 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,04 proc.; w górę o 0,32 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował spadek udziału o 0,04 pkt. proc. do 1,19 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,09 pkt. proc. do 1,05 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TV Puls (3,36 proc.; + 0,18 pkt. proc), TV4 (2,99 proc.; + 0,09 pkt. proc), ATM Rozrywka (0,89 proc.; + 0,08 pkt. proc) oraz TV6 (0,81 proc.; + 0,05 pkt. proc).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocniła się telewizja TVN, która zyskała tutaj 1,01 pkt. proc. do 15,73 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,14 pkt. proc. do 12,53 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 (wzrost udziału o 0,10 pkt. proc. do poziomu 9,06 proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,92 mln widzów) cieszył się pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.
Wysoką widownię zgromadziły również pozostałe sztandarowe seriale TVP2: „Na dobre i na złe” (5,43 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,52 mln).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 21.10.2013 - 27.10.2013 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 21.10.2013 - 27.10.2013 - grupa 16-49











