TVP1 do góry, Polsat w dół. „M jak miłość” wygrało z meczem Polska-Anglia

W zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności jak i wśród wszystkich widzów, tak i wśród widzów w grupie komercyjnej zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 15 do 21 października br. była stacja TVN. Jej udział wzrósł o 0,01 pkt. proc. do 16,13 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w rynku wzrósł o 1,35 pkt. proc. do 14,71 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł Polsat z wynikiem na poziomie 14,03 proc. (po spadku o 0,65 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,53 proc., wzrost o 0,33 pkt. proc.).

Wysokim wzrostem w rankingu pochwalić się może Polsat Sport. Udział tej stacji wzrósł bowiem aż o 0,54 pkt. proc. do 1,12 proc.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera także uplasowała się TVN, która jednak straciła tutaj 0,39 pkt. proc. do 17,28 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, po spadku udziału o 0,74 pkt. proc. do 16,09 proc. Na ostatnią lokatę podium awansowała TVP1 (11,89 proc.; wzrost aż o 2,20 pkt. proc.). 

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,73 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownią (6,56 mln) pochwalić się może mecz Polska - Anglia.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.10 - 21.10.2012 - grupa 4+

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.10 - 21.10.2012 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa