Udział liderującej TVP1 w okresie od 12 do 18 października 2015 roku zwiększył się o 0,78 pkt. proc. do 12,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Zaś na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 3,01 pkt. proc. i wyniósł 12,06 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,45 proc., po wzroście o 0,39 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,59 proc.; w dół o 0,28 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,60 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVN7 (3,38 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TV Puls (3,09 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,84 proc.; bez zmian).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,01 pkt. proc. do 13,85 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 4,40 pkt. proc. do 13 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,42 proc., po wzroście o 0,60 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,21 pkt. proc. do 7,28 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 13 października oglądało 6,91 mln widzów.
Drugie miejsce należało do siostrzanego serialu „Na dobre i na złe”, którego premierowy odcinek, wyemitowany 14 października, obejrzało w TVP2 średnio 5,24 mln widzów. Podium uzupełniają „Wiadomości” Jedynki z widownią na poziomie 4,35 mln osób (18 października; więcej na ten temat).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 12.10.2015 - 18.10.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 12.10.2015 - 18.10.2015 - grupa 16-49











