Udział liderującej TVP1 w okresie od 13 do 19 lipca 2015 roku zwiększył się o 0,41 pkt. proc. do 11,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta jednak zajmowała miejsce drugie.Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,05 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,84 proc., po spadku o 0,02 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,77 proc.; w dół o 0,29 pkt. proc.).Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Polsat Sport (2,10 proc.; + 1,05 pkt. proc.), TVP Seriale (1,57 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat Sport News (1,50 proc.; + 0,38 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,97 proc.; + 0,01 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,31 pkt. proc. do 12,48 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,11 pkt. proc. do 11,03 proc.Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po wzroście o 0,55 proc., wyniósł 7,88 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,80 pkt. proc. do 6,07 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 3,29 mln widzów - zgromadził „Teleexpress” TVP1.Drugie miejsce należało do „Faktów” z również 3,08 mln widzów (emisja 13 lipca). Podium uzupełniają „Wiadomości” z widownią na poziomie 3,07 mln osób (14 lipca).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 13.07.2015 - 19.07.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 13.07.2015 - 19.07.2015 - grupa 16-49











