Najchętniej kupowanym luksusowym pismem w Polsce pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika w 2014 roku wyniosła 205 927 egz., po spadku względem poprzedniego roku o 4,58 proc.
Drugą lokatę zajął shoppingowy miesiecznik „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 97 602 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zmniejszyła się o 18,93 proc.Trzecia pozycja należała do magazynu „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), który rok wcześniej był czwarty. Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 2,95 proc. i wyniósł 91 432 egz. - był to jedyny wzrost w zestawieniu.Miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego ub.r. był dwumiesięcznikiem, znalazł się w zestawieniu na miejscu siódmym. Średnia sprzedaż ogółem jego wydań w okresie od marca do grudnia ub.r. wyniosła 77 381 egz.Najwięcej stracił miesięcznik „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca 11. na 13. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 29 613 egz., po spadku o 19,86 proc. Magazyn ten zadebiutował na rynku w lutym 2013 roku.

W grudniu 2014 roku liderem również był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2013 roku zwiększyła się o 2,17 proc. do 214 370 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.Drugie miejsce należało do nowego magazynu „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik sprzedażowy w grudniu ub.r. (dotyczący numeru drugiego) wyniósł 76 106 egz. Warto dodać, że sprzedaż ogółem jego pierwszego, listopadowego wydania była niższa i wyniosła 72 569 egz. (zobacz te dane).Natomiast trzecią lokatę zajął magazyn „Cosmopolitan” (73 947 egz.; - 19,44 proc.).Z kolei największy spadek odnotował miesięcznik „Hot Moda” (również Marquard Media Polska) - było to 27,76 proc. do 47 619 egz.Magazyn „InStyle” (Grupa Burda) miał łączone wydanie grudniowo-styczniowe - dane o jego sprzedaży opublikujemy za miesiąc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











