Tydzień w tv reklamie: 220 mln zł, TVP 1 i TVP 2 w górę

W trzecim tygodniu br. cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 220 mln zł. Wśród nadawców największe wpływy osiągnęły Polsat i TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w trzecim tygodniu stycznia cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były o ok. 7,5 mln zł wyższe niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Niezmiennie zdecydowanie najwięcej przeznaczono na reklamy leków i produktów zdrowotnych, przy czym było to ponad 6 mln zł mniej niż tydzień wcześniej. Za to wydatki na reklamy żywności wzrosły w skali tygodnia o prawie 6 mln zł.

Wśród stacji telewizyjnych największe wpływy reklamowe osiągnął Polsat, który zarobił z ok. miliona więcej niż tydzień wcześniej. Natomiast TVP 1 uzyskała z reklam ok. 2,5 mln więcej niż przed tygodniem, a TVP - ponad 2 mln więcej. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"