Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w I półroczu 2015 roku wyniosła 22 804 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2014 roku o 2,65 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 5,53 proc. do poziomu 18 597 egz.Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 14 065 egz., po spadku o 6,08 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 25. na 24. Jego średni wynik zwiększył się o 6,19 proc. i w ostateczności wyniósł 2 607 egz.

Z kolei najwięcej straciło „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy Redakcja i Wydawnictwo) - było to 14,70 proc. do poziomu 5 774 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 11. na 14.
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 3,42 proc. do poziomu 21 385 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (16 853 egz.; spadek o 8,28 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (13 573 egz., w dół o 7,72 proc.).Największym wzrostem (o 6,02 proc. do 2 482 egz.) również i tutaj pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, a najwięcej straciło „Życie Bytomskie” - było to 16,94 proc. do 5 419 egz.
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











