Tygodniki lokalne podwoiły zyski z pakietów reklamowych

Tygodniki lokalne na sprzedaży pakietów reklamowych zarobiły w tymroku 1,7 mln zł. To prawie dwa razy więcej niż przed rokiem, kiedyta kwota nie przekroczyła 1 mln zł.

Rzeczpospolita / tw
Rzeczpospolita / tw
Udostępnij artykuł:

Jak podaje "Rzeczpospolita", przychody w wysokości 1,7 mln zł zesprzedaży pakietów reklamowych osiągnęło 85 tygodników lokalnychzrzeszonych w specjalnym programie działającym w ramachStowarzyszenia Gazet Lokalnych. W ubiegłym roku te czasopismazarobiły w ten sposób mniej niż 1 mln zł, co oznacza prawiedwukrotny wzrost przychodów z tego tytułu.

Rzeczpospolita / tw
Autor artykułu:
Rzeczpospolita / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję