PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Spadły wpływy „Gazety Polskiej” ze sprzedaży, wzrosły z reklam. 613 tys. zł odpisu dot. Ruchu
Część tygodników opinii w czasie epidemii zmniejszyła objętość. „Reakcja oszczędnościowo-pragmatyczna”
Część tygodników opinii w czasie epidemii zmniejszyła objętość. „Reakcja oszczędnościowo-pragmatyczna”
Ostatni numer „Wprost” z wyższą ceną i mniejszym nakładem, zmalał też nakład „Do Rzeczy”
PMPG Polskie Media ze spadkiem wpływów i 1,5 mln zł straty. „Trudne otoczenie rynkowe”
Wydawca „Gazety Polskiej” z 18 mln zł wpływów. 33 proc. więcej z reklam, 7,3 proc. mniej ze sprzedaży tygodnika
Zyskały serwisy „Wprost” i „Do Rzeczy” - w dół Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl
Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl w dół - zyskują Wprost.pl i DoRzeczy.pl (serwisy tygodników opinii)
Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl na czele serwisów tygodników opinii, DoRzeczy.pl przed TygodnikPowszechny.pl
„Gazeta Polska” i „W Sieci” dużo więcej z reklam, najbardziej w dół „Polityka” i „Tygodnik Powszechny”
Pisma plotkarskie w czołówce najchętniej kupowanych tygodników (top 53 tytuły)
„Polityka” przed „Newsweekiem”, „Do Rzeczy” z największym wzrostem, „Wprost” mocno w dół
„Newsweek” po dużym wzroście wyprzedził „Politykę” i „Gościa Niedzielnego”, „Wprost” mocno w dół
„Newsweek” po dużym wzroście wyprzedził „Politykę” i „Gościa Niedzielnego”, „Wprost” mocno w dół
Na polskim rynku prasowym przybywa tytułów. Chętnie sięgamy po pisma o zdrowiu, kuchni czy historii
Na polskim rynku prasowym przybywa tytułów. Chętnie sięgamy po pisma o zdrowiu, kuchni czy historii
Ogromny spadek sprzedaży „Wprost”. Tylko „W Sieci” zyskało
Andrzej Dziekan sekretarzem redakcji „Do Rzeczy”
Andrzej Dziekan sekretarzem redakcji „Do Rzeczy”
„Wprost” po zmianach zarabia więcej z reklam, „Do Rzeczy” przed „W Sieci”, a „ABC” przed „Od A do Z”
Serwisy tygodników opinii: „Newsweek” śrubuje rekord, „Polityka” wyprzedziła „Wprost”
Łukasz Zboralski sekretarzem redakcji „Do Rzeczy”
Łukasz Zboralski sekretarzem redakcji „Do Rzeczy”
„Wprost” o aferze taśmowej hitem sprzedaży tygodników opinii w 2014 r.
Ranking czytelnictwa: „Newsweek” i „Wprost” wyżej od „Gościa Niedzielnego”
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży wśród tygodników lokalnych. „Gwarek” z największym wzrostem
„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami. „Wprost” sprzedaje już tylko 42 tys. egz.
Tusk biedakiem, Pinokiem i księdzem, Kaczyńskim świrem i liliputem, Sikorski kozłem (jak tygodniki opinii karykaturują polityków)
„Polityka” przed „Newsweekiem”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie (dane za trzy kwartały)
„Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „Wprost” mocno tracą. „Newsweek” za „Polityką”
Spada sprzedaż „Do Rzeczy”, „Gazety Polskiej” i „W Sieci”, „Polityka” przed „Newsweekiem”
„Do Rzeczy” ostro w dół w I półroczu. Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
„Wprost” z ogromnym wzrostem sprzedaży. Wyprzedził „W Sieci” i „Do Rzeczy”
„Newsweek” w internecie dwa razy popularniejszy od „Wprost”. Mocno w dół „Polityka” i „Gazeta Polska”
„Polityka” i „W Sieci” przedstawiają się jako największe tygodniki opinii, „Wprost” jako najczęściej cytowany
Konkurenci „Wprost” i „Do Rzeczy” krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. „Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom”
Wydawca „Wprost” oburzony na tekst Wirtualnemedia.pl: liczy się rozpowszechnianie płatne, a nie sprzedaż