PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami. „Wprost” sprzedaje już tylko 42 tys. egz.
Tusk biedakiem, Pinokiem i księdzem, Kaczyńskim świrem i liliputem, Sikorski kozłem (jak tygodniki opinii karykaturują polityków)
„Polityka” przed „Newsweekiem”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie (dane za trzy kwartały)
„Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „Wprost” mocno tracą. „Newsweek” za „Polityką”
Spada sprzedaż „Do Rzeczy”, „Gazety Polskiej” i „W Sieci”, „Polityka” przed „Newsweekiem”
„Do Rzeczy” ostro w dół w I półroczu. Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
„Wprost” z ogromnym wzrostem sprzedaży. Wyprzedził „W Sieci” i „Do Rzeczy”
„Newsweek” w internecie dwa razy popularniejszy od „Wprost”. Mocno w dół „Polityka” i „Gazeta Polska”
„Polityka” i „W Sieci” przedstawiają się jako największe tygodniki opinii, „Wprost” jako najczęściej cytowany
Konkurenci „Wprost” i „Do Rzeczy” krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. „Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom”
Wydawca „Wprost” oburzony na tekst Wirtualnemedia.pl: liczy się rozpowszechnianie płatne, a nie sprzedaż
„Gość Niedzielny”, „Polityka” i „Newsweek” najchętniej kupowane. „Do Rzeczy” o 41 proc. w dół
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości
Sprzedaż tygodników prawicowych spada, bo minął efekt nowości
Serwisy tygodników opinii: „Newsweek” wyprzedził „Wprost”, mocno w górę „TP” i „GN”
„Do Rzeczy” sprzedaje się gorzej od „W Sieci”, ale zarabia więcej z reklam
„Do Rzeczy” sprzedaje się gorzej od „W Sieci”, ale zarabia więcej z reklam
Tygodniki opinii, czyli jak to jest z tym upadkiem prasy (analiza)
Tygodniki opinii, czyli jak to jest z tym upadkiem prasy (analiza)