„Południk Wildsteina” na antenie TVP2 pokazywany jest w soboty o godz. 12.15, począwszy od 3 września br. Średnia widownia czterech dotąd pokazanych odcinków (do 24 września) wyniosła 157 tys. osób, co przełożyło się na 2,64 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało 180 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki audycji
TVP2 w paśmie nadawania „Południka Wildsteina” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 10,17 proc., nadający w tym czasie powtórki „Na Wspólnej”. Drugi jest Polsat (6,87 proc.; gł. powtórki „Top Chef’a”), a trzecia - TVP1 (4,08 proc.; gł. powtórki „Hit Hit Hurra!).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/390-tys-widzow-misyjnego-serialu-tvp2-artysci ##
„Południk Wildsteina” to autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina, który ze swoimi gośćmi rozmawia na temat aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i kulturalnych w Polsce i na świecie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##












