Tytuły męskie straciły, „Logo” najbardziej w dół

Wszystkie męskie miesięczniki lifestylowe i shoppingowe miały w lutym br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej. Najwięcej straciło „Logo”, a pozycję lidera utrzymał „CKM”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem „CKM-u” (Marquard Media Polska) w lutym br. wyniosła 62 596 egz. i była o 13,3 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez serwis Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn shoppingowy „Logo” (Agora), który sprzedał się w ilości 51 368 egz., notując największy w rankingu spadek, wynoszący 16,9 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w porównaniu do lutego ub.r. spadła o 3,2 proc. i wyniosła 48 641 egz.

Pismo „Men's Health” (Motor-Presse Polska) miało łączone wydanie styczniowo-lutowe, które rozeszło się w ilości 77 551 egz. To o 7,4 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy również wydany został numer styczniowo-lutowy.

Sprzedaż magazynu biznesowego „Forbes” (Axel Springer Polska) w lutym br. wyniosła 47 168 egz., czyli o 8,4 proc. mniej niż rok temu.

Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że spadek sprzedaży zanotowały wszystkie magazyny, a największy, wynoszący 43,8 proc., dotknął miesięcznika „Playboy”.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"