Unilever, DoveMed i agencja GreyTree

Wsparcie w realizacji i promocji medycznego programu edukacyjno – promocyjnego DoveMed to jedno z ostatnich zadań, które zostały powierzone agencji marketingu farmaceutycznego GreyTree przez Unilever. Szereg działań w ramach kampanii DoveMed został skierowany do lekarzy specjalistów (przede wszystkim dermatologów) oraz do ekspertów z zakresu medycyny estetycznej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dove jest jedną z kluczowych marek Unilever, a działania podjęte w ramach programu medycznego DoveMed mają na celu efektywne wsparcie w codziennej pracy lekarzy i pozostałych specjalistów zajmujących się tematyką pielęgnacji skóry. Program współtworzą m.in. wydarzenia o charakterze konferencyjnym (np.: XXX Zjazd Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego), pakiet materiałów informacyjno – edukacyjnych, dedykowany biuletyn dla lekarzy, próbki produktów dla specjalistów medycznych i pacjentów, a także szereg tematycznych badań.

Rozpoczęty właśnie w Polsce program edukacyjno – promocyjny DoveMed z powodzeniem jest już realizowany w innych krajach. Podstawowe informacje na jego temat dostępne są na www.dovemed.pl. Szczegóły współpracy Unilever z agencją GreyTree objęte zostały tajemnicą handlową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"