Upoluj sobie bilet SMSem

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod hasłem Mania'Grania ruszyła seria koncertów muzyki etnicznej, nad którą "patronat sponsorski" objęła marka piwa Redd's. Akcja jest skierowana do młodych ludzi z przedziału 20-25 lat. W trakcie kampanii odbędzie się pięć koncertów Drum Machiny, zespołu, którego muzyka łączy w sobie rytmy etniczne z nowoczesnym, elektronicznym brzmieniem. Wszyscy, którzy prześlą SMS o ustalonej treści pod numer 7537 dostaną unikatowy kod będący jednocześnie biletem wstępu na koncert. Kampanię, na zlecenie organizatora i sponsora - marki Redd's, przygotowała Agencja Reklamowa V&P. Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! stworzyła na potrzeby trasy kanał komunikacji SMSowej.

"Jest to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce, w którym SMS traktowany jest i akceptowany jako bilet wstępu na koncert, czyli tzw. m-ticket. Dodatkowym plusem takiego rozwiązania jest także fakt, iż można bilet kupić i odebrać nie wychodząc z domu, korzystając tylko z telefonu komórkowego. Warto też podkreślić, iż koszt nabycia biletu SMSowego (6,10 złotych) jest znacznie niższy od zakupu tradycyjnego, papierowego biletu, którego cena wynosi 10,00 złotych" - powiedział Piotr Długiewicz z MobiJOY!

W czasie trwania trasy koncertowej zorganizowanych zostanie pięć koncertów zespołu Drum Machina, formacji, która zyskała już sobie spore grono zwolenników podczas zeszłorocznych koncertów, także wspieranych przez markę piwa Redd's.

Wysyłając SMS na numer 7537 (koszt 6,10 złotych brutto) o treści: REDDS nazwa_miasta, w którym odbywa się koncert, użytkownik telefonu komórkowego otrzyma SMS z unikatowym numerem będącym biletem wstępu na koncert we wskazanym mieście. Odpowiedź zawiera także miejsce i datę odbycia koncertu.

Koncerty miały już miejsce w Krakowie, Chorzowie, Warszawie oraz Poznaniu. Następne odbędą się na przestrzeni lipca i października.

Agencja Reklamowa V&P zajęła się kompleksowym przygotowaniem trasy koncertowej od strony koncepcyjnej, organizacyjnej i wykonawczej. Agencja opracowała również strategie i kreacje towarzyszącej terasie kampanii reklamowej. MobiJOY! była odpowiedzialna za stworzenie kanału komunikacji SMSowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji