UPS: globalna kampania z nowym hasłem (wideo)

Firma kurierska UPS uruchomiła nową globalną kampanię reklamową. Dotychczasowe hasło 'What can Brown do for you?' zostało zastąpione przez slogan 'We love Logistics'.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja obejmuje działania w prasie, telewizji, mediach cyfrowych i na nośnikach outdoor. Będzie ona prowadzona w USA, Chinach, Wielkiej Brytanii i Meksyku. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ogilvy & Mather Worldwide, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Maxus.

 

Kampania ma przede wszystkim promować usługi transportowe i logistyczne jakie świadczy UPS. W poniższym klipie o akcji opowiada Betsy Wilson, dyrektor ds. reklamy w firmie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska