US Pharmacia uhonorowana

US Pharmacia jako pierwsza firma w Polsce została uhonorowana międzynarodową nagrodą Magellan Awards 2004

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nagrodę w międzynarodowym konkursie branży marketingowej organizowanym przez LACP (League of American Communications Professionals) otrzymała ogólnopolska społeczno-edukacyjna kampania public relations "Zdrowe Zatoki" prowadzona dla marki Ibuprom Zatoki.

Firmie US Pharmacia przyznano nagrodę Brązowego Magellana za kampanię "Zdrowe Zatoki". Jurorzy konkursu - przedstawiciele amerykańskiej organizacji LACP - wybrali kampanię PR prowadzoną dla marki Ibuprom Zatoki spośród ponad 300 zgłoszeń z całego świata. Kryteria obejmowały m.in. ocenę przyjętej strategii, jakości i rzetelności realizacji kampanii, jak również jej skuteczności. Jest to pierwsza nagroda przyznana przez LACP polskiej firmie.

"Międzynarodowe uznanie środowiska w postaci nagrody Magellana jest dla nas dużym wyróżnieniem. Doceniamy ją tym bardziej, że rynek PR na Zachodzie jest nieporównanie bardziej rozwinięty niż z Polsce. Ta nagroda to dla nas kolejny dowód, że wszystkie działania podejmowane przez US Pharmacia są na światowym poziomie i wyznaczają trendy na polskim rynku komunikacji marketingowej" - powiedziała Elżbieta Hoffman, Brand PR Manager w US Pharmacia.

Zdobycie nagrody w kategorii Product/Service Communications: Consumer  zadecydowało o umieszczeniu kampanii "Zdrowe Zatoki" w rankingu "Top 50 Publicity Campaigns". Program "Zdrowe Zatoki" znalazł się na 40 miejscu wśród 50 najlepszych na świecie kampanii PR zrealizowanych w 2004r. wybieranych spośród wszystkich kategorii.  "Ze względu na niską świadomość problemu bólów zatok w polskim społeczeństwie, od samego początku uznaliśmy działania PR za jeden z najważniejszych filarów komunikacji konsumenckiej produktu Ibuprom Zatoki. Stworzyliśmy rozbudowany program edukacyjny, którego zadaniem było uświadamianie Polakom na czym polega specyfika bólów zatok, prezentowaliśmy sposoby radzenia sobie z tą niewątpliwie uciążliwą przypadłością. Program w pełni zrealizował stawiane przed nim cele zarówno społeczne jak i marketingowe, tym większa jest nasza satysfakcja z przyznanego wyróżnienia". - Mateusz Lesiński, Senior Brand Manager marki Ibuprom w US Pharmacia.  Nagrodzona kampania "Zdrowe Zatoki" jest opracowana i realizowana we współpracy z agencją On Board PR. Celem trwającego już dwa lata ogólnopolskiego programu PR jest edukacja społeczeństwa na temat schorzeń zatok i zagrożeń wynikających z powikłań nie leczonych bólów zatok. Kampania ma również na celu edukację na temat pierwszego na polskim rynku preparatu przeznaczonego dla osób cierpiących na bóle zatok - Ibupromu Zatoki. Program jest prowadzony przy wykorzystaniu szeregu działań; m.in. podjęto współpracę z autorytetami medycznymi - Radą Programową, opublikowano bezpłatne materiały edukacyjne, zorganizowano cykl bezpłatnych konsultacji laryngologicznych, stworzona stronę internetową www.zdrowezatoki.pl, jak również specjalną infolinię uruchamianą w trakcie trwania konsultacji laryngologicznych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online