Utalentowani studenci podejmują biznesowe wyzwanie

13 lutego w warszawskim Hotelu Intercontinental jedenaście zespołów utalentowanych studentów z Polski zaprezentuje swoje innowacyjne pomysły na produkty lub technologie firmy Henkel w konkursie Henkel Innovation Challenge (HIC). Stawką rywalizacji jest światowy finał HIC w Shanghaju, w którym do wygrania są m.in. bilety na podróż dookoła świata.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs Henkel Innovation Challenge odbywa się już po raz szósty i jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków, w tym ekonomii, inżynierii i dyscyplin przyrodniczych. Głównym zadaniem, z którym muszą sobie poradzić uczestnicy konkursu, jest opracowanie nowatorskiego rozwiązania dla jednego z trzech sektorów biznesowych firmy Henkel: klejów i technologii (Adhesive Technologies), środków piorących i czystości (Laundry & Home Care) lub kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych (Beauty Care). W tegorocznej edycji konkursu innowacje muszą być zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju firmy Henkel i jej hasłem „Osiągnąć więcej za mniej”.

Zgodnie z decyzją polskiego jury, składającego się z menedżerów najwyższego szczebla firmy Henkel w Polsce, do krajowego finału konkursu zakwalifikowało się

11 drużyn:

 A&A - Agata Jargan i Andrzej Pałys z Szkoły Głównej Handlowej (SGH)

 A&O - Agata Barczyk z SGH i Olga Wójcik z Uniwersytetu Warszawskiego

 A.S.D.Z. Warsaw - Diana Zoch i Adam Świderski z SGH

 Creative Ladies - Kaja Latko z Politechniki Łódzkiej i Monika Krasińska z Politechniki Warszawskiej

 IRONic Team - Hubert Cierpica i Tamara Smak z SGH

 Kasia&Piotr - Piotr Olejnik z Uniwersytetu w Tilburgu w Holandii i Katarzyna Konzal z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

 Laundriers - Jerzy Stańczyk i Izabela Hawryłko z SGH

 Mojito - Katarzyna Gałuszka i Joanna Trzesiok z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (UEK)

 PoTworki - Tomasz Porczyński i Anna Tworek z SGH

 Schlick - Katarzyna Rejdych i Agnieszka Chorążka z UEK

 Waste Breakthrough - Wojciech Sabat i Jan Raniecki z SGH

Zadaniem zakwalifikowanych do finału zespołów jest przygotowanie jak najciekawszej i najpełniejszej prezentacji swojego kreatywnego pomysłu, wzbogaconego o elementy strategii marketingowo-sprzedażowej. Zgodnie z przyjętą formułą konkursu studenci korzystają na tym etapie z merytorycznego wsparcia mentorów - menedżerów firmy Henkel. Wszystkie drużyny zaprezentują się jury podczas polskiego finału w Warszawie, w dniu 13 lutego.

Zwycięski zespół z Polski weźmie udział w światowym finale, który odbędzie się w dniach 18-20 marca 2013 r. w Szanghaju. O główną wygraną będą tam rywalizować finaliści z 27 krajów całego świata: 12 krajów europejskich, 11 krajów Dalekiego Wschodu i 4 krajów z Ameryki Łacińskiej i Północnej.

Do wygrania są 3 nagrody. Zwycięski zespół odbierze bilety na podróż dookoła świata o łącznej wartości 10 000 euro, zdobywcy drugiego miejsca otrzymają do podziału czek o wartości 4000 euro, zaś trzecie miejsce w konkursie zostanie nagrodzone czekiem na kwotę 2000 euro. Wszystkie trzy drużyny zostaną także zaproszone do wzięcia udziału w spotkaniu z Kasperem Rorstedem, prezesem zarządu firmy Henkel.

Osoby zainteresowane konkursem mogą odwiedzić serwis www.henkelchallenge.com oraz specjalny fanpage na Facebooku - www.facebook.com/henkelchallenge.

***

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: Laudry & Home Care (środków piorących i czystości), Beauty Care (kosmetyków) oraz Adhesive Technologies (klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych). Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online