Życiowe priorytety i filozoficzne przemyślenia w nowej kampanii Volvo

Koncern motoryzacyjny Volvo rozpoczął kampanię promującą nowy model V90 Cross Country. Słowami filozofa zachęca w niej do refleksji nad tym, co w życiu ważne. Autorem reklam jest agencja Forsman&Bodenfors.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Życiowe priorytety i filozoficzne przemyślenia w nowej kampanii Volvo

Głównym elementem rozpoczętej przez Volvo Car Group kampanii promującej model V90 Cross Country jest trwający 3 minuty spot. Marka przywołuje w nim słowa brytyjskiego filozofa Alana Wattsa i jego wykład „Live fully now” z 1959 roku.

Mowa jest tu o refleksji nad życiowymi priorytetami. Watts zwraca uwagę na to, co powinno być najważniejsze: życie chwilą i skupienie się na teraźniejszości zamiast codziennej pogoni za sukcesami.

Autorem kreacji reklam jest agencja Forsman&Bodenfors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online