Value Media dla kampanii społecznej

Dom mediowy Value Media odpowiada za obsługę kampanii społecznej"Zysk z Dojrzałości" przygotowanej i realizowanej przez AkademięRozwoju Filantropii.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu nawiek na rynku pracy, a także promocja korzyści z wprowadzania wfirmie nowoczesnych narzędzi zarządzania wiekiem i pełnegowykorzystania potencjału pracowników 50+.

Kampania startuje z końcem sierpnia i potrwa do grudnia.Realizowana będzie w prasie, radiu, telewizji i internecie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów