Zakres współpracy obejmuje strategię, planowanie oraz zakup wszystkich mediów. Działania realizowane będą w modelu House of Communication we współpracy ze spółką Salestube (również Group One).
Należąca do Group One agencja Value Media obroniła budżet mediowy 360 w drodze kilkuetapowego przetargu.
W naszej komunikacji i zintegrowanych działaniach marketingowych chcemy współpracować z partnerem, który będzie towarzyszył nam w dynamicznym rozwoju, budował świadomość złożonej oferty Żabki i innowacyjnych rozwiązań. Value Media przez ostatnie dwa lata było partnerem, który wszystkie te potrzeby adresował poprzez strategię opartą na danych, a przy tym realizował założone cele biznesowe i wyróżniał się najwyższą jakością współpracy. Tę samą jakość zobaczyliśmy w przebiegu tego przetargu

Współpraca Value Media z Żabka Polska rozpoczęła się w grudniu 2023, kiedy Value Media przejęło obsługę mediową sieci sklepów od Spark Foundry. Przetarg był koordynowany przez audytora zewnętrznego, Media Strategy.
Żabkę reklamowo obsługuje natomiast agencja Ogilvy.
Sieć sklepów Żabka Polska ma już ponad 12 tys. placówek.











