Velvet promowany przez lokowanie w „Masterchef junior”

Marka Velvet rozpoczęła działania promocyjne polegające na lokowaniu jej produktów w programie „Masterchef junior” w TVN. Za realizację akcji odpowiadają agencje Newcast, Zenith i DriveR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Velvet promowany przez lokowanie w „Masterchef junior”

Marka Velvet została partnerem programu „Masterchef junior”, którego emisję TVN rozpoczął w minioną niedzielę 21 lutego. Dzieci uczestniczące w show przyrządzaniu potraw korzystają z ręczników papierowych Velvet Czysta Biel.

Obecność marki Velvet Care w programie uzupełnia seria kontekstowych bilboardów sponsorskich. Swoje zaangażowanie w program Velvet podkreśli także przygotowując specjalne opakowania produktów. Wkrótce w sieciach handlowych oraz w handlu tradycyjnym pojawi się seria ręczników papierowych Velvet Czysta Biel - Najdłuższy z logo „Masterchef junior”.

Za realizację działań dla Velvet odpowiadają agencje ZenithOptimedia Group: Newcast za koncepcję i lokowanie produktu, Zenith za planowanie i zakup mediów, DriveR - za realizację badania wizerunkowego przed i po kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii