Obie nagrody przyznano kampanii kreatywnej zrealizowanej dla programu „Dzieje Europy”, emitowanego na kanale Polsat Viasat History. Zdobyte statuetki to srebrna nagroda w kategorii reklamy drukowanej i brązowa za key art stworzony na potrzeby promocji serii dokumentalnej.
- Zdobycie tak prestiżowych wyróżnień traktuję nie tylko jako uznanie ze strony branży, lecz także jako potwierdzenie talentu i zaangażowania zespołu kreatywnego w tworzenie nowatorskich kampanii - komentuje Paul Evans, szef zespołu kreatywnego Viasat World.Naszą misją jest wyprzedzanie oczekiwań odbiorców i realizowanie skłaniających do myślenia kreacji, które podkreślają wartości wyznawane przez naszą markę oraz przemawiają do widzów i partnerów - dodaje.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/spot-milionerow-tvn-nagroda-promax-global-excellence-awards-2019,7171059079366273a ##

Promax to największa na świecie, międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych, zajmujących się autopromocją i marketingiem. Przyznawane co roku nagrody za kampanie autopromocyjne, zwiastuny i oprawy graficzne uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży.











