Volvo w globalnej kampanii obiecuje, że nikt nie zginie w jego samochodach (wideo)

Volvo Cars w rozpoczętej właśnie globalnej kampanii reklamowej pod hasłem „Vision 2020” przekonuje, że ma wizję tworzenia samochodów, w których nikt nie odniesie obrażeń ani nie zginął. Kreację reklam przygotowała agencja Forsman&Bodenfors.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Volvo w globalnej kampanii obiecuje, że nikt nie zginie w jego samochodach (wideo)

Volvo Cars we współpracy z agencją Forsman&Bodenfors stworzyło pierwszą globalną kampanię, w której chce zwrócić uwagę na swoje nowe podejście do produkcji samochodów zawarte w haśle „Vision 2020” - podejmuje zobowiązanie, że do 2020 roku w produkowanych przez ten koncern samochodach nikt nie powinien zostać ranny ani zabity.

Spot wykorzystany w kampanii trwa blisko dwie minuty. Jego bohaterką jest młoda dziewczyna, która podróżuje autem siedząc na tylnym siedzeniu samochodu. W czasie jazdy widzi kilka wypadków samochodowych i twarze ich ofiar. I wtedy mówi, że ma wrażenie iż producenci samochodów tworzą je myśląc bardziej o torach wyścigowych niż o zatłoczonych miejskich ulicach.

Reklama kończy się pokazaniem auta, którym podróżuje dziewczynka - jest to Volvo XC90.

Autorem kreacji reklam jest agencja Forsman&Bodenfors, która została wybrana przez Volvo Cars jako globalna agencja strategiczna w grudniu ub.r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji