Vortal e-insurance.pl ma już rok

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

30 września minął pierwszy rok działania vortalu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. W tym czasie zdobył on ponad 3.800 stałych, zarejestrowanych czytelników i zajmuje drugie miejsce pod względem oglądalności wśród konkurencyjnych serwisów.

Ponad 3.800 osób zdecydowało się dołączyć do grona abonentów biuletynu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. Newsletter, przekazywany czytelnikom e-mailem średnio raz w tygodniu, stał się dla większości z abonentów głównym źródłem informacji z rynku ubezpieczeniowego. Vortal opublikował profil czytelnika, opracowany przez agencję ARC Rynek i Opinia (ARCnet) na zlecenie sieci reklamowej ARBOmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online