W hotelarstwie najważniejsza jest troska o drugiego człowieka

Sébastien Bazin, członek zarządu i CEO Accor w najnowszym odcinku podcastu Heart of Hospitality prowadzonego przez Duncana O’Rourke, CEO Accor Northern Europe. Sébastien Bazin, członek zarządu i CEO Accor oraz Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe w rozmowie omawiają podstawowe potrzeby i cele branży hotelarskiej w nadchodzącym 2022 roku. Accor uruchomił w październiku podcast Heart of Hospitality emitowany w Europie Północnej, z myślą dzielenia się spostrzeżeniami i wiedzą liderów z całego sektora oraz przekazania głosu ludziom, którzy każdego dnia z sercem pracują w branży hotelarskiej na całym świecie. W czasie gdy branża hotelarska zaczyna się szybko odradzać, boryka się również z globalnym niedoborem personelu i talentów. Wraz ze zbliżającym się zakończeniem roku prezesi Accor spotkali się, aby omówić realia sektora, zmiany, które zaszły w ostatnich miesiącach i mogą nastąpić w bliskiej przyszłości oraz priorytety całej grupy.   Branża przechodzi dzisiaj dwie rewolucje: jedna związana z pracą, a druga ze zrównoważonym rozwojem – zaznacza Sébastien Bazin, Chairman & CEO, Accor. – Ludzie dołączą do Accor, jeśli będziemy wierni swojemu zaangażowaniu w CSR. Widząc, że realnie i na czas wywiązujemy się ze swoich zobowiązań, goście także będą wybierać Accor. Dzieje się tak, dlatego że traktujemy wszystkich jak członków jednej wielkiej rodziny.   W najnowszym odcinku podcastu, CEO Accor dzieli się wspomnieniami ze swojej ścieżki zawodowej, mówiąc o tym, jak zmieniło się jego postrzeganie gościnności wraz z rozwojem kariery, oraz o tym co branża i zespoły hotelowe oferują gościom na całym świecie. Hotelarstwo to bardzo interesująca i pełna wyzwań kariera. To, co najbardziej w niej lubię to odmienność każdego dnia, kiedy dzieje się coś, co nie mogło być praktycznie zaplanowane. To fascynujący sektor, który dynamicznie rozwija się i oferuje nieskończone możliwości. Podróżowanie po całym świecie czy to z Polski do Estonii, Londynu czy São Paulo niesamowicie wzbogaca i daje niezapomniane wrażenia – podkreśla Sébastien Bazin. Kapitał ludzki jest nieoceniony, dlatego chcę mieć kontakt z innymi i być zawsze fizycznie obecny z ludźmi, dlatego tu jestem. W tej branży chodzi o podstawowe wartości: zaangażowanie, życzliwość, inteligencję i dostępność. Cały sektor polega na trosce – dodaje Sébastien Bazin. Prowadzony przez Duncana O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, nowy podcast jest częścią kampanii Heart of Hospitality, stworzonej w celu dzielenia się historiami osób, momentów i chwil, które kochamy w podróżach i hotelarstwie. Rozmówcami w pierwszej serii podcastów są liderzy oraz pracownicy branży hotelarskiej z całej Europy. Pełnej wersji wspomnianego odcinka, jak i pozostałych części podcastu można posłuchać na stronie: https://heart-of-hospitality.com/podcast/ lub na Spotify i innych platformach streamingwych z podcastami. Więcej informacji na temat kampanii Heart of Hospitality można znaleźć na stronie: https://heart-of-hospitality.com/

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"