Wakacyjna oferta Mediatak

Od 1 lipca dom prasy regionalnej Mediatak obniża koszty dotarcia prasy regionalnej w pakietach Big Power, Big Regions i Big Cities.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od lipca do końca sierpnia potrwają wakacyjne promocje pozwalające na obniżenie kosztów dotarcia w pakietach Big. Oferta związana jest z możliwością zakupu reklamy w formatach pełnej kolumny z  rabatem klienta 50%.  Druga propozycja to rabat inicjujący skierowany jest do klientów, którzy w bieżącym roku nie skorzystali oferty Big-ów. Na każdą reklamę wyemitowaną w okresie od lipca do sierpnia 2007 r. klienci otrzymają 15% rabatu.

- Kontynuujemy naszą strategię podkreślającą, że prasa regionalna to silne i efektywne medium na ogólnopolskim rynku reklamowym. Pragniemy utrwalać opinię, że prasa regionalna stanowi nośnik o wysokim czytelnictwie i sprzedaży egzemplarzowej, którą można kupić po atrakcyjnych kosztach dotarcia – dodaje Waldemar Izdebski, Dyrektor Marketingu w Mediatak.

Od 25 czerwca promocjom cenowym towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w postaci billboardów i banerów w internetowych portalach branżowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"