WARSAW EMAIL SUMMIT 2015 – największa w Polsce konferencja poświęcona e-mail marketingowi.

WARSAW EMAIL SUMMIT 2015 –

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

największa w Polsce konferencja poświęcona e-mail marketingowi.

Ecommerce Success on Autopilot.

Konferencja WARSAW EMAIL SUMMIT 2015 oraz towarzyszący wydarzeniu networking event to okazja do spotkania w jednym miejscu polskich i europejskich ekspertów od e-mail marketingu, którzy podzielą się swoją cenną wiedzą i doświadczeniem.

Tegoroczna, trzecia już edycja Warsaw Email Summit odbędzie się 1 października 2015 w nastrojowych wnętrzach warszawskiego Space Clubu. Jej głównym celem jest stworzenie platformy swobodnej wymiany doświadczeń, promocji innowacji i nowych rozwiązań, pozwalających na prowadzenie skutecznych działań marketingowych. Grono prelegentów zasilą reprezentanci firm od lat skutecznie realizujących e-mail i omnichannel marketing, takich jak:  

·         optivo – jeden z liderów branży e-mail marketingu i wielokanałowości. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres działań, począwszy od wysyłki newsletterów i wiadomości w ramach kampanii, poprzez usługi biznesowe i konsulting, aż po stałą wymianę know-how w zakresie efektywnej komunikacji.

·         PayPal – system umożliwiający szybkie, bezpieczne i wygodne dokonywanie i otrzymywanie płatności online.  Najczęściej wybierana metoda rozliczeń w serwisach aukcyjnych i sklepach internetowych.

·         Glossybox – międzynarodowa firma, znana w Polsce jako beglossy.pl. Jedna z pierwszych na naszym rynku usług  w modelu subskrypcyjnym pozwalająca na przetestowanie dobranych przez ekspertów kosmetyków.

·         WakacyjniPiraci.pl –  strona i aplikacja gromadząca najlepsze oferty podróżnicze. Serwis działający z ogromnym sukcesem  na międzynarodowych rynkach.

·         Lubasz i Wspólnicy – kancelaria Radców Prawnych o ogólnopolskim zasięgu działania, świadcząca kompleksowe doradztwo prawne dla biznesu, dostarczając rozwiązania prawne gwarantujące bezpieczeństwo i skuteczność działania w obrocie gospodarczym.

·         fly.pl – internetowe biuro podróży, które od lat dzieli się z użytkownikami doświadczeniem w obszarze produktów turystycznych.

Program konferencji został ułożony z myślą o zapewnieniu uczestnikom świeżej dawki praktycznej wiedzy, niezbędnej do prowadzenia i optymalizacji skutecznych kampanii e-mail marketingowych oraz zainspirowaniu ich do realizacji nowych pomysłów. Tematem przewodnim wydarzenia jest „Ecommerce Success on Autopilot”. Organizatorzy   konferencji chcą w ten sposób pokazać, że wśród mnogości najnowszych rozwiązań w obszarze handlu elektronicznego wciąż możliwe jest skuteczne, a zarazem niezwykle proste dotarcie do właściwych konsumentów i wsparcie sprzedaży.

Zaproszeni eksperci przybliżą case studies obejmujące tematy związane z rekomendacjami, personalizacją i segmentacją, marketing automation, omnichannel marketing czy aspektami prawnymi. To niepowtarzalna okazja, aby dowiedzieć się więcej o panujących i nadchodzących trendach, odkryć najskuteczniejsze sposoby na realizację celów sprzedażowych oraz wymienić się najlepszymi praktykami i know-how.

Poza konkurencyjnym wyborem specjalistów, wyróżnikiem wydarzenia jest odbywający się tuż po prelekcjach, moderowany Networking Event. Jego celem jest propagowanie idei networkingu jako narzędzia, pozwalającego osiągnąć sukces w dzisiejszym biznesie. Sesja moderowana przez eksperta w dziedzinie zarządzania sieciami zawodowymi pozwoli na nawiązanie owocnych kontaktów i wymianę doświadczeń z przedstawicielami różnych branż.

Ubiegłoroczna odsłona tego wyjątkowego spotkania przedstawicieli świata marketingu zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu skutecznego dotarcia do konsumentów. Relację z ubiegłorocznej edycji wydarzenia można zobaczyć w tym miejscu.

Organizatorem wydarzenia jest firma optivo – wielokrotnie nagradzany lider e-mail marketingu w Europie. Partnerami honorowymi została Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Nowy Marketing, AD MONKEY, Marketing Przy Kawie, Harvard Business Review Polska, mensis.pl, Nowoczesna Firma, e-biznes.pl, Online Marketing Polska oraz MARKETER+.

Rejestracja, program wydarzenia, informacje na temat obecnych na Warsaw Email Summit ekspertów oraz towarzyszącego wydarzeniu networkingu są dostępne pod adresem http://www.warsawemailsummit.pl/ .

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów