WhitePress i Netsprint integrują platformy content marketingowe

WhitePress – wydawca platformy do działań content marketingowych i Netsprint – właściciel sieci content marketingowej ContentStream zintegrowały rozwiązania. Teraz reklamodawcy będą mogli promować artykuły opublikowane poprzez WhitePress w największej sieci content marketingu w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozwiązania obu firm z obszaru  content marketingu wzajemnie się uzupełniają. Funkcjonalność platformy WhitePress umożliwiała do tej pory publikację treści i raportowanie. Teraz, dzięki współpracy z Netsprint, każdy artykuł opublikowany poprzez platformę, a także dowolny artykuł zewnętrzny może być promowany w oparciu o atrakcyjne stawki CPC. Wszystko to jest rozwiązane w sposób wygodny i sprowadza się do uzupełnienia lub weryfikacji kilku pól i potwierdzenia kampanii.

Dzięki integracji platform cały proces jest zautomatyzowany. Dotyczy to także tworzenia samej kampanii, płatności oraz fakturowania. Już w trakcie trwania kampanii i po jej zakończeniu osoba zlecająca promocje widzi podstawowy raport określający zasięg i skuteczność kampanii z podziałem na dni.

 “Współpraca Netsprint z WhitePress umożliwia marketerom prowadzącym działania content marketingowe skuteczne dotarcie do znacznie szerszego grona osób realnie zainteresowanych ich treściami, w oparciu zarówno o kontekst treści, jak i preferencje użytkowników internetu.” – podkreśla Łukasz Ciechanek, Business Development Director ContentStream.

“Poszukiwaliśmy rozwiązania, które zapewni artykułom i treściom większy zasięg w oparciu o jasny model rozliczeniowy. Integracja naszych narzędzi sprawia, że zarówno reklamodawcy, jak i wydawcy mogą uruchomić kampanię content marketingową w prosty sposób, za pomocą kilku kliknięć. Użytkownik wybiera artykuł oraz liczbę odsłon, jaką chce uzyskać. Wierzymy, że atrakcyjna stawka CPC oraz wygodny, automatyczny proces przekonają autorów proponowanego przez nas rozwiązania” – komentuje Paweł Strykowski, współwłaściciel platformy Whitepress.

Content Stream jest narzędziem, które umożliwia promocję artykułów i innych treści takich jak poradniki, informatory, wpisy z blogów, szczegółowe opisy produktów, infografiki i filmy. Umożliwia w sposób efektywny i angażujący dotarcie do nowych użytkowników dzięki promocji opartej na dostarczeniu wartości grupie docelowej.  Sieć umożliwia kontekstowo-behawioralne wyświetlanie linków do najbardziej interesujących artykułów. Zasięg ContentStream to ponad 15 000 000 internautów. Linki wyświetlane są na ponad 1000 polskich serwisach internetowych, w tym na serwisach Grupy WP, Grupy Infor, Grupy Polskapresse i Media Regionalne, Grupy Gremi, czy WM.pl.

WhitePress to platforma pośrednicząca pomiędzy wydawcami i reklamodawcami. Umożliwia szybkie i sprawne publikowanie treści eksperckich i płatnych. Cała komunikacja pomiędzy stronami jest zautomatyzowana i wygodna. Do września 2014 roku firma opublikowała ponad 6000 artykułów, a popularność platformy stale rośnie. WhitePress współpracuje z ponad 1800 portalami i blogami – rozoczynając od małych wydawców, a kończąc na tych najważniejszych w Polsce. Z usług firmy korzysta już kilkaset firm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji