PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wirtualna Polska przenosi produkcję wideo do WP1, Jacek Amsterdamski członkiem zarządu
Wirtualna Polska przenosi produkcję wideo do WP1, Jacek Amsterdamski członkiem zarządu
YouTube grozi twórcom serwisu TubeNinja, chce zablokować opcję pobierania klipów
YouTube grozi twórcom serwisu TubeNinja, chce zablokować opcję pobierania klipów
Jarosław Kuźniar w Onecie od września. „Będziemy się spotykać częściej, telewizja naprawdę jest wszędzie”
Jarosław Kuźniar w Onecie od września. „Będziemy się spotykać częściej, telewizja naprawdę jest wszędzie”
Jarosław Kuźniar przechodzi do Onetu, będzie prowadził program publicystyczny
Jarosław Kuźniar przechodzi do Onetu, będzie prowadził program publicystyczny
KE szykuje nowe przepisy audiowizualne: platformy wideo z większą odpowiedzialnością, elastyczny czas reklam tv
Netflix: narzucanie obowiązków programowych nie wzmocni europejskich produkcji
Krzysztof Gonciarz: niech media przestaną bić pianę o mrocznych miejscach YouTube’a
Krzysztof Gonciarz: niech media przestaną bić pianę o mrocznych miejscach YouTube’a
Kuba Wojewódzki zaczyna letni talk-show na Instagramie
Kuba Wojewódzki zaczyna letni talk-show na Instagramie
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
Eleven Sports Network uruchomił polski serwis internetowy z płatnymi transmisjami
Eleven Sports Network uruchomił polski serwis internetowy z płatnymi transmisjami
FOX pokaże pierwszy odcinek „Outcast: Opętanie” na swoim fanpage’u facebookowym (wideo)
Telewizja Polska chce wspólnego pomiaru oglądalności w tv i internecie, pyta firmy badawcze o pomysły
85 procent materiałów wideo na Facebooku odtwarzane bez dźwięku. „Szansa dla kreatywności marek”
85 procent materiałów wideo na Facebooku odtwarzane bez dźwięku. „Szansa dla kreatywności marek”
Branża filmowa ostrzega przed transgranicznym dostępem do treści. „To zagrożenie dla oryginalnych produkcji”
Wideo na Facebooku szybko zyskuje widzów, ale to klipy na YouTube angażują dłużej (opinie)
W USA YouTube wygrywa z tradycyjną telewizją i kablówkami wśród młodych odbiorców
W USA YouTube wygrywa z tradycyjną telewizją i kablówkami wśród młodych odbiorców
VoD.pl i Player.pl na czele, w dół Kinoplex.gazeta.pl (top serwisów VoD)
Facebook rozwija platformę Live z myślą o markach, wykorzystując efekt skali pokona Periscope’a (opinie)
Flash z luką grożącą ponad miliardowi użytkowników, Adobe wzywa do szybkiej aktualizacji
Flash z luką grożącą ponad miliardowi użytkowników, Adobe wzywa do szybkiej aktualizacji
Za korzystaniem z VoD najbardziej przemawia wygoda, zniechęca ograniczona oferta programowa
Uczelnia o. Rydzyka szykuje internetową Telewizję Tilma dla młodzieży
Internetowy program Tomasza Lisa z 6 mln odsłon, trzeci odcinek oglądany średnio przez 20 minut
Internetowy program Tomasza Lisa z 6 mln odsłon, trzeci odcinek oglądany średnio przez 20 minut
65 proc. konsumentów na świecie ogląda programy w modelu VoD
690 tys. obejrzeń na żywo programu Tomasza Lisa na Onecie i Newsweek.pl
690 tys. obejrzeń na żywo programu Tomasza Lisa na Onecie i Newsweek.pl
Internetowy program Tomasza Lisa nie zaskoczył koncepcją, a rozczarował poziomem realizacji
Internetowy program Tomasza Lisa nie zaskoczył koncepcją, a rozczarował poziomem realizacji
Wywiad z Lechem Wałęsą w Wirtualnej Polsce oglądało 380 tys. internautów, 276 tys. widzów „100 dni rządu”
Wywiad z Lechem Wałęsą w Wirtualnej Polsce oglądało 380 tys. internautów, 276 tys. widzów „100 dni rządu”
„W internecie Tomasz Lis konkuruje nie z ‘Wiadomościami’ tylko z social media i rozrywką, brakuje dynamiki i emocji”
„W internecie Tomasz Lis konkuruje nie z ‘Wiadomościami’ tylko z social media i rozrywką, brakuje dynamiki i emocji”
Wiktor Bater: Tomasz Lis w internecie bez politycznej poprawności, ambitniejszy od Mariusza Maxa Kolonki
Wiktor Bater: Tomasz Lis w internecie bez politycznej poprawności, ambitniejszy od Mariusza Maxa Kolonki
Wirtualna Polska i Onet-RASP stawiają na autorskie wideo, bo reklamodawcy i widzowie z telewizji przenoszą się do internetu
Nadawcy telewizyjni chcą połączyć siły przeciw ekspansji Netflixa. Eksperci: to na razie nie dotyczy Polski
Nadawcy telewizyjni chcą połączyć siły przeciw ekspansji Netflixa. Eksperci: to na razie nie dotyczy Polski
Polska oferta Netflixa rozczarowuje ekspertów: to nisza premium, konkurencja dla HBO
Polska oferta Netflixa rozczarowuje ekspertów: to nisza premium, konkurencja dla HBO
VoD i wideo w internecie: podsumowanie 2015 roku, prognozy na 2016
VoD i wideo w internecie: podsumowanie 2015 roku, prognozy na 2016