Widzowie pokochali patriotyczne show TVP 2

Emitowane w piątkowe wieczory w TVP 2 widowisko patriotyczne"Kocham Cię Polsko" przyciągnęło więcej widzów niż miały w tymczasie TVP 1, Polsat i TVN prezentujące filmy fabularne. Showpodniósł też widownię Dwójki w porównaniu do ub.r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność pierwszej edycji "Kocham CięPolsko" wyniosła 3,14 mln widzów przy udziale w rynku napoziomie 22,46 proc. w grupie 4+ i 20 proc. w grupie 16-49 - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl.Rok temu TVP 2 miała w tym samym paśmie (piątki między 21.10 a22.25) mniej widzów, bo 2,74 mln i niższy udział w rynku - wyniósłbowiem odpowiednio 20,63 proc. i 15,09 proc.

W czasie emisji show Dwójka wygrała zkonkurencją. Na drugiej pozycji znalazła się wtedyJedynka nadająca głównie filmy fabularne, co dałojej 19,6 proc. udziału w 4+. Na trzecim miejscu uplasował sięTVN (filmy; 16,62 proc.), a na czwartym -Polsat (też gł. filmy; 14,38 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że program "Kocham Cię Polsko"oglądały głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia,mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i wyższym.

Wpływy ze spotów reklamowych wyemitowanych wokół show wyniosły6,7 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Kolejna edycja "Kocham Cię Polsko" będzie nadawana w TVP 2jesienią. Produkująca program firma Rochstar rozpoczęła już zdjęciado nowych odcinków.

Widownia "Kocham Cię Polsko" odcinek poodcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu

Profil widowni "Kocham Cię Polsko"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą