WIŚNIOWSKI partnerem akcji Lepsze Jutro z RMF FM

Kiedy ludzie solidarnie łączą siły, aby pomagać innym, można zdziałać wielkie rzeczy! Dlatego firma WIŚNIOWSKI partnerowała projektowi Lepsze Jutro z RMF FM. To kolejna – obok autorskiej akcji Razem ratujmy małe serduszka - inicjatywa podejmowana przez firmę, aby wesprzeć dzieci. CSR, czyli odpowiedzialność społeczna biznesu to temat bliski firmie WIŚNIOWSKI, która już nie pierwszy raz wyciąga pomocną dłoń w stronę potrzebujących. Wykorzystuje swoje możliwości w najlepszy możliwy sposób - pomagając innym! Nic więc dziwnego, że firma partneruje tegorocznej edycji inicjatywy  RMF FM. Ta cykliczna akcja ma pomóc zmienić życie na lepsze i w tym roku przebiega pod hasłem Nowoczesna szkoła to lepszy start w przyszłość. W tej edycji, rozgłośnia pomaga stworzyć lepsze warunki do nowoczesnej edukacji i rozwoju dzieci z małych miejscowości. Nie zapominamy także o dzieciach, których codzienne zmagania toczą się w nieprzystosowanych do pełnienia swoich zadań szkołach w niewielkich miejscowościach. Przyszłość należy do dzieci i młodzieży – dlatego firma WIŚNIOWSKI chętnie przyłączyła się do akcji RMF FM Lepsze Jutro, która dofinansowuje małe szkoły, aby ich uczniowie mieli takie same szanse na zdobycie cennej wiedzy jak ich rówieśnicy z dużych miast- dodaje Katarzyna Świderska - dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI. Inwestycja w nowe pokolenie z pewnością zwróci się i zaowocuje dziecięcymi uśmiechami, a w przyszłości – dorosłymi, gotowymi nieść pomoc innym w potrzebie. WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?