Wolniejszy wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej

III kwartał bieżącego roku przyniósł niższy w porównaniu zwcześniejszymi okresami wzrost na rynku reklamy zewnętrznej wStanach Zjednoczonych.

km
km
Udostępnij artykuł:

W okresie lipiec - wrzesień wydatki w sektorze reklamy outdoor wUSA wzrosły o 6,1 procenta w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego - informuje serwis Media Life, powołując się na daneorganizacji Outdoor Advertising Association of America (OAAA).

Tymczasem w tym samym kwartale zeszłego roku wzrost wyniósł 8,6procenta. Co więcej, dane OAAA wskazują na spadkową tendencję wcałym bieżącym roku: w pierwszych trzech miesiącach wzrost wyniósł8 procent, a w II kwartale 7,9 procenta.

Z kolei w całym poprzednim roku, podobnie jak w roku 2005,wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej kształtował sie napoziomie 8 procent.

źródło: Media Life

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji