Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które zastąpi internetowe "ciasteczka"

Wirtualna Polska wdraża rozwiązanie, które ma umożliwiać identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Jest oparte na identyfikatorze CEEId.

Tomasz Gardziński
Tomasz Gardziński
Udostępnij artykuł:
Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które zastąpi internetowe "ciasteczka"
Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w WP Holding

Jak podaje Wirtualna oPolska, identyfikator CEEId stanowi bardzo ważną alternatywę dla rozwiązań oferowanych przez globalne platformy technologiczne, które mogą realnie podnieść koszty konwersji dla reklamodawców po zablokowaniu “third-party cookies”. Tymczasem wspomniana technologia może nie tylko utrzymać, ale wręcz zwiększyć efektywność kampanii reklamowych. A to dzięki temu, że precyzja identyfikacji użytkowników jest zapewniana poprzez tzw. identyfikatory oparte o adresy e-mail oraz tzw. first-party ID partnerów.

- Ten projekt to nasza odpowiedź na zmieniające się realia rynku reklamy internetowej i coraz wyraźniejszą dominację globalnych platform. Od wielu lat pod hasłem ochrony prywatności stale zwiększają one ilość zbieranych danych o użytkownikach, jednocześnie zamykając je w swoich systemach. Technologia ID Exchange stojąca za CEEId jest nie tylko skuteczna, ale także całkowicie bezpieczna i łatwa w integracji u partnerów. Rozwiązanie jest wydzielone z infrastruktury technologicznej Wirtualnej Polski i szyfrowane zgodnie z najwyższymi standardami na rynku – przekonuje Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding

WP podkreśla, że CEEId może być wykorzystywany zarówno w bezpośrednich kampaniach reklamowych, jak i w środowisku programmatic, do kontroli częstotliwości wyświetleń kreacji oraz mierzenia zasięgu kampanii. Każdy wydawca oraz platforma e-commerce mogą zintegrować się z rozwiązaniem ID Exchange, korzystając przy tym ze wsparcia od zespołu technicznego wydawcy.

Tomasz Gardziński
Autor artykułu:
Tomasz Gardziński
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela