PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
22 mln zł z reklam dla TVP przy meczu Polska-Kolumbia. Prawie 14 mln widzów
22 mln zł z reklam dla TVP przy meczu Polska-Kolumbia. Prawie 14 mln widzów
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, 15 mln zł przy meczu Polaków
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, 15 mln zł przy meczu Polaków
„Party” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam. Tylko „Twój Styl” ze spadkiem, „Vogue” debiutuje w czołówce (TOP10)
Zmalały wpływy reklamowe RMF FM, mocno w górę Radio ZET i Eska (TOP10)
Telewizja Polska w ub.r. miała 69,9 proc. więcej z abonamentu i 8,4 proc. mniej z reklam
Telewizja Polska w ub.r. miała 69,9 proc. więcej z abonamentu i 8,4 proc. mniej z reklam
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” z dużymi spadkami wpływów reklamowych w 2017 roku
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” z dużymi spadkami wpływów reklamowych w 2017 roku
„Viva” i „Życie na gorąco” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół (Top10)
„Viva” i „Życie na gorąco” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół (Top10)
eMarketer: Instagram za 4 lata będzie miał 930 mln użytkowników, wpływy reklamowe potroją się
eMarketer: Instagram za 4 lata będzie miał 930 mln użytkowników, wpływy reklamowe potroją się
„Wprost” z największym spadkiem wpływów reklamowych - mocno w górę „Viva” i „Życie na gorąco” (Top10)
„Wprost” z największym spadkiem wpływów reklamowych - mocno w górę „Viva” i „Życie na gorąco” (Top10)
Tok FM, Vox FM i RMF Classic z największymi wzrostami wpływów reklamowych
Tok FM i Vox FM dużo więcej reklam, RMF FM z wyższym wzrostem od Radia ZET (TOP10)
Tok FM i Vox FM dużo więcej reklam, RMF FM z wyższym wzrostem od Radia ZET (TOP10)
„Wprost”, „Twój Styl” i „Tele Tydzień” w mniejszymi wpływami reklamowymi, w górę „Życie na gorąco”, „Pani” i „Viva” (TOP10)
Reklama radiowa: Tok FM i Vox FM mocno w górę, RMF FM zarabia więcej niż Radio ZET i Polskie Radio łącznie (TOP10)
Wpływy reklamowe TVP w I kwartale br. o 11,8 proc. niższe niż średnia z ub.r.
13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Główny udziałowiec Ringier Axel Springer Media: wskutek braku reklam państwowych tracimy miliony, ale nie wycofamy się z Polski
Główny udziałowiec Ringier Axel Springer Media: wskutek braku reklam państwowych tracimy miliony, ale nie wycofamy się z Polski
Wydatki reklamowe na telewizję w maju wyniosły 2,6 mld zł. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Ponad połowa wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: to nasza przyszłość
Ponad połowa wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: to nasza przyszłość
Rosną wydatki reklamowe na telewizję. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Do Google i Facebooka trafia 20 proc. reklam, Time Warner przed Yahoo i Verizonem, Axel Springer przed Twitterem (TOP30)
Do Google i Facebooka trafia 20 proc. reklam, Time Warner przed Yahoo i Verizonem, Axel Springer przed Twitterem (TOP30)
Rosną przychody i zysk „New York Timesa”, spadają wpływy reklamowe
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
Vox FM i Tok FM dużo więcej z reklam, liderem RMF FM (TOP 10)
Vox FM i Tok FM dużo więcej z reklam, liderem RMF FM (TOP 10)
O. Tadeusz Rydzyk: tekst „Wprost” o moim majątku to kłamstwa i oszczerstwa, nasze media mają mało reklam firm państwowych
Krytyka od Donalda Trumpa nie szkodzi CNN, stacja ze wzrostem oglądalności i wpływów z reklam
Fox zarobił ponad 509 mln dolarów z reklam przy Super Bowl 2017, dodatkowe 20 mln dzięki dogrywce
Fox zarobił ponad 509 mln dolarów z reklam przy Super Bowl 2017, dodatkowe 20 mln dzięki dogrywce
Vox FM, Jedynka i Trójka z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, na czele RMF FM przed Radiem ZET (analiza)
Reklama w 2016 r.: kina, indoor i radio ze wzrostami wpływów, w dół telewizja i gazety
Reklama w 2016 r.: kina, indoor i radio ze wzrostami wpływów, w dół telewizja i gazety
„Pani” z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)
VOX FM, Trójka i Jedynka z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół Radio ZET (TOP 10)
VOX FM, Trójka i Jedynka z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół Radio ZET (TOP 10)
Kina i indoor z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół prasa i telewizja
Kina i indoor z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół prasa i telewizja
„Pani” i „Claudia” z największymi wzrostami wpływów z reklam, w dół „Newsweek Polska” (TOP10 magazynów)