PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Właściciel Biedronki zwiększył wydatki reklamowe mocniej niż Lidl, liderem Aflofarm (Top10)
Właściciel Biedronki zwiększył wydatki reklamowe mocniej niż Lidl, liderem Aflofarm (Top10)
Tylko radiowa Jedynka ze spadkiem wpływów reklamowych, RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET (Top10)
Tylko radiowa Jedynka ze spadkiem wpływów reklamowych, RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET (Top10)
Ministerstwo Zdrowia wydało 6,7 mln zł na promocję w Telewizji Polskiej
Ministerstwo Zdrowia wydało 6,7 mln zł na promocję w Telewizji Polskiej
Kina i telewizja z największym wzrostem wpływów z reklam. Biedronka i Terg zwiększyły wydatki o ponad jedną trzecią (Top 10)
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetach i na outdoorze (Top 10)
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetach i na outdoorze (Top 10)
Kina i telewizja z największym wzrostem wpływów z reklam, Aflofarm na czele marketerów (Top10)
Kina i telewizja z największym wzrostem wpływów z reklam, Aflofarm na czele marketerów (Top10)
Radio Zet, Trójka i Jedynka ze spadkami wpływów reklamowych, RMF FM 19 proc. w górę (Top10)
Filmweb ze wzrostem wpływów o 6 proc. i 3,5 mln zł zysku. Szykuje wersje zagraniczne
Filmweb ze wzrostem wpływów o 6 proc. i 3,5 mln zł zysku. Szykuje wersje zagraniczne
Rosną przychody i zysk Alphabet. Google ma więcej z reklam
Facebook: wpływy wzrosły o 28 proc., a zysk zmalał o połowę, użytkowników przybywa poza USA, Kanadą i Europą
Facebook: wpływy wzrosły o 28 proc., a zysk zmalał o połowę, użytkowników przybywa poza USA, Kanadą i Europą
9 proc. więcej na reklamy w br. Aflofarm obniżył wydatki, mocno w górę Jeronimo Martins i Ferrero (Top 10)
9 proc. więcej na reklamy w br. Aflofarm obniżył wydatki, mocno w górę Jeronimo Martins i Ferrero (Top 10)
Grupa Interia.pl: 114,3 mln przychodów i 22,3 mln zł zysku netto, przybyło 13 pracowników
Grupa Interia.pl: 114,3 mln przychodów i 22,3 mln zł zysku netto, przybyło 13 pracowników
Fratria z 33,6 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. Dużo mniej ze sprzedaży prasy, więcej z reklam
Polska spółka Facebooka z 51,9 mln zł wpływów i 3,6 mln zł zysku. 13,1 mln zł ze sprzedaży krajowej
Polska spółka Facebooka z 51,9 mln zł wpływów i 3,6 mln zł zysku. 13,1 mln zł ze sprzedaży krajowej
Google Poland z 379 mln zł wpływów i 27,7 mln zł zysku, zatrudnia 422 osoby
Wydawca Niezalezna.pl i „Nowego Państwa”: wpływy wzrosły o 28 proc. do 6,3 mln zł, dywidenda m.in. dla Sakiewicza i Srebrnej
RMF Classic i RMF FM z najwyższym wzrostem wpływów reklamowych, mocno w dół Radio Zet (Top10)
Polskie Radio z 18 mln zł zysku w ub.r. Z abonamentu więcej o 20 proc., z reklam o 12 proc.
Agora ze spadkiem wpływów i 9 mln zł zysku. Więcej z biletów i przekąsek w Heliosie, wyhamował spadek „Gazety Wyborczej”
Agora ze spadkiem wpływów i 9 mln zł zysku. Więcej z biletów i przekąsek w Heliosie, wyhamował spadek „Gazety Wyborczej”
„Gazeta Wyborcza” i „Newsweek” ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
„Gazeta Wyborcza” i „Newsweek” ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
RMF FM liderem wpływów z reklam w 2018 r. " Radio jest w znakomitej kondycji, rosną ceny reklam"
Polskie Radio wpływy z reklam w niedzielę przekaże rodzinom ofiar katastrofy w kopalni w Czechach
W prasie na reklamach państwowych najwięcej zarabiają „Sieci”, mocno w dół „Fakt” i „Gazeta Wyborcza” (analiza)
Aflofarm dalej tnie wydatki na reklamę, mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa(Top 10)
Aflofarm dalej tnie wydatki na reklamę, mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa(Top 10)
Eska Warszawa i radiowa Jedynka z największymi wzrostami wpływów z reklam (Top10)
Tylko „Gazeta Wyborcza” zarabia mniej z reklam. Konkurencja zyskuje dzięki spółkom skarbu państwa
Tylko „Gazeta Wyborcza” zarabia mniej z reklam. Konkurencja zyskuje dzięki spółkom skarbu państwa
Grupa RMF FM liderem wpływów reklamowych w pierwszym półroczu 2018 roku, Aflofarm największym reklamodawcą
Grupa RMF z 267,4 mln zł wpływów i 133,3 mln zł zysku. RMF FM daje dwie trzecie przychodów z reklam
Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł
Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł
„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)
„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)
TVP na fazie grupowej mundialu z reklam ma cennikowo 171 mln zł
TVP na fazie grupowej mundialu z reklam ma cennikowo 171 mln zł
RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)
RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)