PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
545 mln dolarów z reklam w Super Bowl, 21 proc. więcej niż przed rokiem
Protest kosztował media ponad 5 mln zł. TVN i Polsat pierwszy raz w historii nie nadały programów informacyjnych
Protest kosztował media ponad 5 mln zł. TVN i Polsat pierwszy raz w historii nie nadały programów informacyjnych
Podatek reklamowy ma przynieść 800 mln zł, wyniesie od 3 do 15 proc.
Rząd szykuje podatek od reklam. Nie zapłacą najmniejsze media tradycyjne, wyższa stawka za „koszty społeczne”
Rząd szykuje podatek od reklam. Nie zapłacą najmniejsze media tradycyjne, wyższa stawka za „koszty społeczne”
Facebook z rekordowymi wpływami i zyskiem. Ma 3,3 mld użytkowników, na każdym zarabia 8,62 dolara
Aflofarm największym reklamodawcą 2020 roku. Polkomtel i Ferrero z dużymi spadkami, mocno w górę Neonet (Top10)
Aflofarm największym reklamodawcą 2020 roku. Polkomtel i Ferrero z dużymi spadkami, mocno w górę Neonet (Top10)
Tylko radio na reklamowym plusie. Neonet i Euro-Net z największymi wzrostami wydatków (Top10)
Tylko radio na reklamowym plusie. Neonet i Euro-Net z największymi wzrostami wydatków (Top10)
Wzrosły wpływy reklamowe Jedynki i Radia ZET, spadły RMF Classic i Trójki (Top10)
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, „Viva” i „Party” o połowę w dół (TOP10)
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, „Viva” i „Party” o połowę w dół (TOP10)
Wpływy „Gazety Wyborczej” z  reklam cennikowo 37 proc. w dół, „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostami (Top10)
Wpływy „Gazety Wyborczej” z reklam cennikowo 37 proc. w dół, „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostami (Top10)
Polsat i TV4 z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę TVP Seriale i TVN24. "W całym roku spadek poniżej 10 proc."
Polsat i TV4 z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę TVP Seriale i TVN24. "W całym roku spadek poniżej 10 proc."
Wpływy reklamowe TVN Media 10,5 proc. w górę. 184 mln zł zysku, 312 pracowników
Wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” zmalały o 40 proc., w górę „GPC”, „DGP” i „Fakt” (Top10)
Wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” zmalały o 40 proc., w górę „GPC”, „DGP” i „Fakt” (Top10)
Tok FM i Radio Zet z największym wzrostem wpływów reklamowych. W dół RMF Classic i Eska (Top10)
Wpływy reklamowe Jedynki zmalały o 16 proc., a Trójki o 9 proc. Polskie Radio wydało 51 proc. więcej na promocję i doradztwo
W lipcu tylko Trójka ze spadkiem wpływów reklamowych, Radio Zet z największym wzrostem (TOP10)
Aflofarm w lipcu zmniejszył wydatki reklamowe o połowę. W górę Neonet, Euro-Net i Media Expert (Top10)
Alphabet z pierwszym w historii spadkiem wpływów, wzrosły przychody YouTube’a
Rynek reklamy telewizyjnej odżywa, ale w całym roku może zmaleć nawet o 20 proc. (opinie)
W kwietniu wydatki reklamowe spadły o jedną trzecią, ale Plus i Orlen podwoiły budżety (TOP10)
W kwietniu wydatki reklamowe spadły o jedną trzecią, ale Plus i Orlen podwoiły budżety (TOP10)
Przez pandemię spadła słuchalność radia. "Powolna reklamowa poprawa, jednak wzrostów nie będzie"
Reklamowe odbicie w telewizji dopiero jesienią, w kwietniu spadki o ponad 30 proc.
PMPG Polskie Media w ub.r. z 11,4 mln zł straty. W br. spodziewa się spadku wpływów o 10-30 proc.
TVP: rekordowe 1,4 mld zł z abonamentu w ub.r. zapewniło 57 proc. budżetu, 874 mln zł z reklam
W kwietniu radio i telewizja mogą stracić do 30 proc. przychodów reklamowych, a inne media offline nawet 50 proc.
126 mln dolarów z reklam przy transmisji z Oscarów. 23,6 mln widzów
Twitter z 1 mld dolarów kwartalnych wpływów i 152 mln użytkowników. Zmalał zysk, kurs akcji w dół
„Fakt” i „Gazeta Wyborcza” z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko „Rzeczpospolita” i „Dziennik Łódzki” w górę (Top10)
„Fakt” i „Gazeta Wyborcza” z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko „Rzeczpospolita” i „Dziennik Łódzki” w górę (Top10)
Google: przychód i zysk w górę. Ile z reklam na YouTube i chmury?
„Twój Styl”, „Viva!” i „Tele Tydzień” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Wprost” (TOP10)
Facebook ze wzrostem wpływów o 25 proc. i 7,3 mld dol. zysku, ma 2,9 mld użytkowników
Reklama radiowa 13 proc. w górę. RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem ZET, Trójka ze spadkiem (TOP10)