PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Meta z niższym zyskiem i prognozami, wylicza problemy. Kurs 23 proc. w dół
Meta z niższym zyskiem i prognozami, wylicza problemy. Kurs 23 proc. w dół
Radio Wnet dzięki emisji analogowej podwoiło wpływy i wyszło na plus
Trójka bez 29 proc. wpływów reklamowych, Jedynka ze wzrostem o trzy czwarte
Agora ograniczyła stratę. Odbicie w górę w kinach dużo mocniejsze niż w reklamie i prasie
Agora ograniczyła stratę. Odbicie w górę w kinach dużo mocniejsze niż w reklamie i prasie
Facebook z zyskiem powyżej oczekiwań, jego platformy mają 3,6 mld użytkowników
Trójka z 30 proc. spadkiem wpływów z reklam, Jedynka z dużym wzrostem. "Marketerzy przenoszą budżety"
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
Media Cyfrowego Polsatu: wpływy 38 proc. w górę, zysk wyższy mimo inwestycji w ramówki i sport
Media Cyfrowego Polsatu: wpływy 38 proc. w górę, zysk wyższy mimo inwestycji w ramówki i sport
„Gazeta Wyborcza” ma 258 tys. subskrybentów cyfrowych, przychody 22 proc. w górę
„Gazeta Wyborcza” ma 258 tys. subskrybentów cyfrowych, przychody 22 proc. w górę
Clear Channel Poland: przychody w dół o 37 proc., wynik netto o 13 mln zł
Clear Channel Poland: przychody w dół o 37 proc., wynik netto o 13 mln zł
Wydatki na reklamy w radiu jak przed epidemią. RMF FM i Radio ZET w górę o ponad 10 proc., Jedynka - o 88 proc.
Facebook podwoił kwartalny zysk. Kurs w dół, bo w drugim półroczu wzrosty mogą być niższe
TVP planuje w tym roku 250 mln zł straty, koszty wzrosną o 31 proc.
„Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami reklamowymi, mocno w górę „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza” (top10)
„Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami reklamowymi, mocno w górę „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza” (top10)
Duże spadki reklamowe magazynów, tylko „Vogue” i „Forbes” ze wzrostami (Top10)
Duże spadki reklamowe magazynów, tylko „Vogue” i „Forbes” ze wzrostami (Top10)
TVP w czasie Euro 2020 będzie liderem oglądalności. Ile zarobi z reklam?
TVP w czasie Euro 2020 będzie liderem oglądalności. Ile zarobi z reklam?
Grupa 4fun Media bez połowy wpływów i z 598 tys. zł zysku
Grupa 4fun Media bez połowy wpływów i z 598 tys. zł zysku
Więcej na reklamy w telewizji i radiu. Euro-Net, Media Expert i Neonet z dużymi wzrostami (Top10)
Więcej na reklamy w telewizji i radiu. Euro-Net, Media Expert i Neonet z dużymi wzrostami (Top10)
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty
Wirtualna Polska zarobiła 35 proc. więcej z reklam, zainwestuje 10 mln zł w pracowników
Wpływy reklamowe Trójki zmalały o jedną trzecią, Jedynka z ponad 50-proc. wzrostem (Top10)
Media grupy Polsat ze wzrostem wpływów o 10 proc., podatek reklamowy zabrałby ponad 100 mln zł
Tylko radio ze wzrostem reklamowym. Aflofarm zredukował budżet o jedną czwartą, Euro-Net wyprzedził Lidla (Top10)
Tylko radio ze wzrostem reklamowym. Aflofarm zredukował budżet o jedną czwartą, Euro-Net wyprzedził Lidla (Top10)
Facebook ze wzrostem wpływów o 48 proc. i 9,5 mld dol. zysku, kurs mocno w górę
Wpływy reklamowe TVP ABC zmalały o 23 proc., co piąty spot promował leki i suplementy diety
Wpływy reklamowe TVP ABC zmalały o 23 proc., co piąty spot promował leki i suplementy diety
Właściciel Meczyki.pl i PPE.pl z 4 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku netto
Właściciel Meczyki.pl i PPE.pl z 4 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku netto
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy „Faktu” i „Dziennika Gazety Prawnej” spadły o połowę, mocno w górę „Parkiet”
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy „Faktu” i „Dziennika Gazety Prawnej” spadły o połowę, mocno w górę „Parkiet”
Jedynka 42 proc. więcej z reklam, Trójka 30 proc. mniej. Liderem RMF FM
Agora zyskała tylko w internecie. AMS w dół o 38 proc., radio o 22 proc., Helios ze stratą
Agora zyskała tylko w internecie. AMS w dół o 38 proc., radio o 22 proc., Helios ze stratą
Reklama radiowa zmalała o 12 proc. Tylko Jedynka w górę, Trójka z największym spadkiem (TOP10)
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. „Fakt” najbardziej w dół, „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami (Top 10)
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. „Fakt” najbardziej w dół, „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami (Top 10)
Facebook i Google nie oceniają projektu podatku reklamowego. Ile zarabiają w Polsce z reklam?