PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” przestały spadać, przychody reklamowe w trzy lata zmalały o połowę (analiza)
Wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” przestały spadać, przychody reklamowe w trzy lata zmalały o połowę (analiza)
W telewizji jesienią brakuje ramówkowych petard, dlatego spadły wpływy reklamowe (opinia)
„Pani” o połowę więcej z reklam, „Viva” i „Newsweek Polska” ze spadkami (TOP 10)
„Pani” o połowę więcej z reklam, „Viva” i „Newsweek Polska” ze spadkami (TOP 10)
Zmalały wpływy reklamowe Radia ZET, najbardziej w górę VOX FM i Trójka (TOP 10)
Zmalały wpływy reklamowe Radia ZET, najbardziej w górę VOX FM i Trójka (TOP 10)
„Pani” z największym wśród pism kobiecych wzrostem wpływów reklamowych, liderem „Twój Styl” przed „Vivą”
Reklamy w magazynach: mocno w górę „Pani” i „Show”, w dół - „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)
Reklamy w magazynach: mocno w górę „Pani” i „Show”, w dół - „Wprost” i „Newsweek Polska” (TOP 10)
„Gazeta Polska” i „W Sieci” dużo więcej z reklam, najbardziej w dół „Polityka” i „Tygodnik Powszechny”
Trójka, VOX FM i Złote Przeboje o połowę więcej z reklam, Radio ZET tylko 1 proc. w górę (TOP 10)
Twitter ma w USA jedną piątą użytkowników, ale aż 63,1 proc. wpływów reklamowych
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił prawie dwa razy więcej niż TVP. Najmocniej promowane Orange, Play i Plus (analiza)
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił prawie dwa razy więcej niż TVP. Najmocniej promowane Orange, Play i Plus (analiza)
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
„Pani”, „Show”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Newsweek” (TOP 10)
Polsat na reklamach przy meczu Polska - Portugalia zarobił blisko dwa razy więcej od TVP1. Najbardziej promowały się Play, Plus i Orange
Polsat na reklamach przy meczu Polska - Portugalia zarobił blisko dwa razy więcej od TVP1. Najbardziej promowały się Play, Plus i Orange
Radio ZET z najniższym wzrostem wpływów reklamowych, mocno w górę Złote Przeboje Poznań, Vox FM i Trójka (TOP 10)
Radio ZET z najniższym wzrostem wpływów reklamowych, mocno w górę Złote Przeboje Poznań, Vox FM i Trójka (TOP 10)
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska
Polsat z reklam przy Euro 2016 zarobił 47 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Telewizja Polska
Reklama kinowa i radiowa w Polsce mocno w górę, tylko dzienniki ze spadkami
Mecz Ukraina - Polska miał więcej widzów w TVP1, ale to Polsat zarobił więcej na reklamach (analiza)
Według jednej czwartej dziennikarzy zatarła się granica między reklamami a treściami redakcyjnymi
Według jednej czwartej dziennikarzy zatarła się granica między reklamami a treściami redakcyjnymi
Reklama radiowa: Złote Przeboje Poznań i radiowa Trójka mocno w górę, liderem RMF FM (TOP 10)
Reklama radiowa: Złote Przeboje Poznań i radiowa Trójka mocno w górę, liderem RMF FM (TOP 10)
Więcej reklam telewizyjnych w prime-time: początkowo wzrosną zyski nadawców, ale widzowie mogą przejść do internetu
Wirtualna Polska ze wzrostem przychodów i 8,2 mln zł zysku, podwoiła wpływy pozareklamowe
Wirtualna Polska ze wzrostem przychodów i 8,2 mln zł zysku, podwoiła wpływy pozareklamowe
5,6 mln zł straty Agory. Spadki w prasie i druku, wzrosty w kinach, internecie, radiu i na outdoorze
5,6 mln zł straty Agory. Spadki w prasie i druku, wzrosty w kinach, internecie, radiu i na outdoorze
Reklamy ministerstw i spółek państwowych: więcej we „W Sieci”, „Wprost” i „Do Rzeczy”, liderem „Gazeta Wyborcza”, w dół „Newsweek”
Reklamy ministerstw i spółek państwowych: więcej we „W Sieci”, „Wprost” i „Do Rzeczy”, liderem „Gazeta Wyborcza”, w dół „Newsweek”
Tomasz Lis krytykuje dane TVP o kosztach jego programu: brednie i manipulacja, autopromocja nie jest wydatkiem reklamowym
Obcięto honoraria pracowników radiowej Jedynki, bo zmalały wpływy sponsorskie
Złote Przeboje Poznań i Trójka dużo więcej z reklam, mały wzrost Radia ZET (TOP 10)
O 19 proc. zmalały wpływy Polskiego Radia ze sponsoringu (TOP reklamodawców)
„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” z największym wzrostem, „Fakt” i „Super Express” mocno w dół
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” z największym wzrostem, „Fakt” i „Super Express” mocno w dół
Radiowa Trójka, Złote Przeboje i Antyradio z największymi wzrostami wpływów reklamowych (analiza)
Kina, indoor i radio z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół dzienniki
Kina, indoor i radio z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół dzienniki
Reklama w magazynach: „Newsweek” poza czołówką, „Twój Styl” i „Elle” mocno w górę (TOP 10)
Mniej na reklamy w dziennikach. „Fakt” z największym spadkiem, w górę „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” (TOP 10)
Mniej na reklamy w dziennikach. „Fakt” z największym spadkiem, w górę „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” (TOP 10)