Rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) we wrześniu 2010 roku wyniosło 144 843 egz. i było wyższe o 2,3 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) ze sprzedażą na poziomie 141 033 egz. (wzrost o 7,6 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 121 992 egz., notując 6,1 proc. wzrost sprzedaży.
Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 118 762 egz., który we wrześniu br. zwiększył sprzedaż o 31 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2009 r.
Na szóste miejsce spadł (w dół o 31 proc.) tygodnik “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój), który wyprzedziła “Gazeta Polska" (wzrost sprzedaży o 158 proc.).

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była tradycyjnie "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która we wrześniu 2010 r. zanotowała wzrost o 13 proc. i sprzedała się w ilości 386 851 egz.











