"Polityka" zarobiła 15 455 320 zł*, czyli o 3,2 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor*. Na drugim miejscu znalazł się "Wprost", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 14 574 735 zł (4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce zajął "Newsweek", który zanotowała ponad pięciomilionowy wzrost wpływów z reklam.
Wśród tygodników z programem telewizyjnym najwięcej wpływów zanotował "Tele Tydzień" - wzrost z 5,3 mln rok temu do 5,8 mln zł.
IV.2006TOP tygodnikiKoszt [zł]Razem: tygodniki107 003 490 złPOLITYKA15 455 320 złWPROST14 574 735 złNEWSWEEK POLSKA12 738 940 złPRZYJACIÓŁKA6 819 569 złTELE TYDZIEŃ5 795 148 złGALA5 719 526 złPRZEKRÓJ5 057 812 złPANI DOMU4 359 156 złNAJ4 196 162 złTELE MAGAZYN2 707 200 zł
IV.2005TOP tygodnikiKoszt [zł]Razem: tygodniki79 313 664 złPOLITYKA12 237 301 złWPROST10 146 257 złNEWSWEEK POLSKA7 644 450 złTELE TYDZIEŃ5 364 072 złPRZYJACIÓŁKA5 220 469 złGALA4 849 648 złNAJ3 325 798 złTELE MAGAZYN2 940 900 złPANI DOMU2 728 716 złAUTO ŚWIAT2 461 200 zł

* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.











