W lutym 2006 roku "Wprost" miał największe wpływy na rynku reklamowym tygodników – wynika z danych Expert Monitor. Magazyn wydawnictwa AWR "Wprost" zarobił ponad 5,6 mln złotych.
Drugie miejsce zajął "Newsweek", który zanotowała ponad milionowy spadek przychodów z reklam. Słabsze wyniki zanotowała również trzecia "Polityka".
Warto podkreślić spory wzrost przychodów tygodnika z programem telewizyjnym "Tele Tydzień".
II.2006TOP magazynyKoszt [zł]Razem: monitorowane magazyny 122 126 326 złWPROST5 684 895 złNEWSWEEK POLSKA5 327 586 złPOLITYKA5 318 365 złTELE TYDZIEŃ4 467 385 złVIVA4 035 621 złGALA3 496 062 złPRZYJACIÓŁKA3 213 770 złCLAUDIA3 025 738 złNAJ2 742 311 złTWÓJ STYL2 633 034 zł
II.2005TOP magazyny Koszt [zł]Razem: monitorowane magazyny 121 309 445 złPOLITYKA7 001 890 złNEWSWEEK POLSKA6 647 450 złWPROST6 311 157 złVIVA3 985 741 złTELE TYDZIEŃ3 537 913 złPRZYJACIÓŁKA3 285 653 złCLAUDIA3 116 132 złGALA2 938 496 złTELE MAGAZYN2 528 500 złPANI DOMU2 351 870 złTWÓJ STYL2 233 095 zł

źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji











